استراتژی های مدیریت برق در استفاده از یو پی اس

چهارشنبه 19 آبان 1395
9:08
النازراستکار

یو پی اس: اجرای یک برنامه حفاظتی

در سیستم‌های برق اضطراری، بدترین کابوس یک تکنسین، خاموشی است. تصویر کنید که ناگهان برق تجهیزات قطع می‌شود و ژنراتور پشتیبانی نیز وجود ندارد. برای تضمین این که این کابوس به واقعیت تبدیل نشود، مدیران نگهداری و مهندسی می‌توانند به منبع تغذیه بدون وقفه (یو پی اس) روی بیاورند، که مؤلفه ضروری استراتژی تأسیسات صنعتی و تجاری برای حفاظت عملیات ساخت و فعالیت‌های حساس در برابر قطعی برق است.

برای این که یو پی اس به درستی کار کرده و از قطعی برق تجهیزات حساس یک کارخانه و مشکلات مرتبط با آن جلوگیری شود، مدیران باید یک برنامه حفاظتی دو شاخه را اجرا کنند:

  1. انتخاب درست یو پی اس
  2. طراحی سیستم الکتریکی
  3. برنامه نگهداری جامع

آزمایش و نگهداری

آزمایش مکرر تجهیزات یو پی اس به شناسایی مشکلات و به حداقل رساندن قطعی‌های برق ویرانگر کمک می‌کند. در گذشته آزمایش کردن یو پی اس دشوارتر بود. به عنوان مثال، سیستم اغلب اخطار ضعیف شدن ظرفیت باتری را اعلام نمی‌کرد. در نتیجه، تکنسین‌ها نمی‌توانستند بسیاری از خرابی‌های احتمالی تجهیزات را تا زمان قطع برق شناسایی کنند.

امروزه، بسیاری از یو پی اس ها ماژولار (پیمانه‌ای) شده‌اند، که امکان آزمایش و جایگزینی اجزای مشخصی از واحد را برای تکنسین‌ها فراهم می‌کند و در عین حال یوپی اس کماکان پشتیبانی کامل را برای دوره طراحی تا بار مورد نیاز عرضه می‌دارد. به عبارت دیگر، تکنسین‌ها امروزه هیچ عذری برای عدم آزمایش و نگهداری یو پی اس به صورت منظم، ندارند.

شماره تلفن همراه:09104609393

شماره تلفن:02188980386


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یو پی اس برای کامپیوتر شخصی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]